Svět Methancity
Svět MethanCity je fiktivní postapokalyptický svět, ve kterém se odehrávají larpy a bitvy. Příběhy se dějí daleko ve fiktivní budoucnosti a čerpají inspiraci z nejrůznějších dystopických a sci-fi děl.
Po třetí světové válce, po opuštění protiatomových krytů vzniká Světostát. Totalitní vláda Světostátu (Strana) obnoví vládu ve většině Evropy. Občané Strany nejsou svobodní a žijí pod absolutní kontrolou. V pustině kolem měst hlídaných vojáky se pohybují mutanti, které má Světostát za hlavní nepřátele. Světostát je postaven na myšlence genové a ideologické čistoty, každá mutace je stíhána a ničena. Občané jsou kategorizováni podle čistoty genu a svých myšlenek. Bytosti třetích a čtvrtých kategorií (mutanti a potomci mutantů) jsou vyhlazováni. Kdo se staví proti Straně, stává se mutantem. Občané druhých kategorií (pracovníci), prvních kategorií (vojáci a výše postavení občané) a Integrovaní (vládnoucí) obývají města, zaměřená podle činnosti (výrobní, vědecká, sídelní, aj.). Každý občan a Integrovaný musí pracovat pro blaho Strany a budovat Světostát.
Methancity larp
MethanCity larp je multižánrová, velkoformátová hra, který se snaží stát na pomezí gamistické simulace (hra typu “svět”, kde můžete do nějaké míry soupeřit v rámci herních frakcí a skupin) a hry s důrazem na imerzi, kdy se naprosto ponoříte do vytvořeného světa, se kterým žijete a dýcháte. Některé postavy mohou mít více individuálního obsahu. Hra pro vás může být sociálním dramatem, detektivkou, simulací postapo života nebo politickým zápasem o moc. Zachováváme důraz na svobodu rozhodování postav a snažíme se, aby hra generovala nečekané situace a zvraty.
Jelikož se larp bude odehrávat nižší desítky hodin v jeskyni a dalších uzavřených prostorách a do velké míry bude pracovat s napínavými a psychicky náročnějšími tématy, od začátku apelujeme na zájemce o hru, aby poctivě zvažovali své osobní hranice, schopnosti a vlastní psychickou odolnost a zdraví. S postupným přidáváním informací se budeme psychické i fyzické bezpečnosti na akci důkladně věnovat, tak aby každý zájemce měl dostatek informací pro rozhodování a zároveň věděl, jaká opatření během hry uděláme.